Doprava ZDARMA při objednávce nad 3200Kč do Z-boxů a výdejních míst Packety! 🚚

Často kladené otázky

1. Je možné vrácení zboží?

- Ano, vrátit  můžete do 30 dnů od přijetí objednaného produktu. Další informace a podrobnosti naleznete zde:

Vrácení zboží - Glamourcollection.cz

 

2. Jsou produkty předmětem možnosti reklamace?

- Ano, na každý produkt zakoupený v Glamourcollection.cz se vztahuje záruka po dobu dvou let.

Reklamační pořádek

 

3. Jsou výrobky originální?

- Ano, všechny produkty, které prodáváme, jsou originální a pocházejí přímo od výrobců. Garantujeme jejich originalitu.

 

4. Je Glamourcollection.cz registrovaný obchod?

- Ano, Glamourcollection.sk je legálně fungující společnost, která byla založena v roce 2022.

 

5. Zasíláte zásilky na dobírku?

- Ano, náš internetový obchod nabízí možnost platby na dobírku.

 

6. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

- Za svoji objednávku můžete zaplatit online přes platební bránu ShoptetPay nebo na dobírku.

 

7. Má Glamourcollection.sk kamennou prodejnu?

- Glamourcollection.sk provozuje pouze online eshop, nemáme kamennou prodejnu.

 

8. Přes které společnosti odesíláte objednávky? 

- Odesíláme přes Packetu (CZ zásilkovna) do výdejních míst nebo kurýrem na adresu.

 

9. Jak vás můžu rychle kontaktovat?

Odpovíme vám co nejrychleji prostřednictvím Instagramu: glamourcollection_cz

Můžete také napsat na naši firemní e-mailovou adresu: info@glamourcollection.cz

Snažíme se, aby byl čas odezvy co nejkratší, proto odpovídáme i mimo standardní pracovní dobu, žádáme vás však o trpělivost a neopakování zpráv, pokud od odeslání žádosti neuplynulo více než 24 hodin.