Často kladené otázky
1. Je možné vrácení zboží?
- Ano, vrátit můžete do 30 dnů od přijetí objednaného produktu. Další informace a podrobnosti naleznete zde:
Vrácení zboží - Glamourcollection.cz
2. Jsou produkty předmětem možnosti reklamace?
- Ano, na každý produkt zakoupený v Glamourcollection.cz se vztahuje záruka po dobu dvou let.
3. Jsou výrobky originální?
- Ano, všechny produkty, které prodáváme, jsou originální a pocházejí přímo od výrobců. Garantujeme jejich originalitu.
4. Je Glamourcollection.cz registrovaný obchod?
- Ano, Glamourcollection.sk je legálně fungující společnost, která byla založena v roce 2022.
5. Zasíláte zásilky na dobírku?
- Ano, náš internetový obchod nabízí možnost platby na dobírku.
6. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?
- Za svoji objednávku můžete zaplatit online přes platební bránu ShoptetPay nebo na dobírku.
7. Má Glamourcollection.sk kamennou prodejnu?
- Glamourcollection.sk provozuje pouze online eshop, nemáme kamennou prodejnu.
8. Přes které společnosti odesíláte objednávky?
- Odesíláme přes Packetu (CZ zásilkovna) do výdejních míst nebo kurýrem na adresu.
9. Jak vás můžu rychle kontaktovat?
Odpovíme vám co nejrychleji prostřednictvím Instagramu: glamourcollection_cz
Můžete také napsat na naši firemní e-mailovou adresu: info@glamourcollection.cz
Snažíme se, aby byl čas odezvy co nejkratší, proto odpovídáme i mimo standardní pracovní dobu, žádáme vás však o trpělivost a neopakování zpráv, pokud od odeslání žádosti neuplynulo více než 24 hodin.