Doprava ZDARMA při objednávce nad 3200Kč do Z-boxů a výdejních míst Packety! 🚚

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány:

Firma: NR GROUP s. r.

IČO: 36656062

DIČ: 2022215195

IČ DPH: SK2022215195 podle §7a

se sídlem: Štěpničky 276, Borský Svätý Jur, 90879

Zapsána vObchodní rejstřík Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, vložka č. 55235/T

Kontaktní údaje: Mgr. Natália Rozborová

Telefon: +421 907 436 100

Email: info@glamourcollection.cz

Web: www.glamourcollection.cz

(dále jen „prodávající“)

1.2 Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupného na internetové adrese www.glamourcollection.sk (dále je „.

1.3 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylné ujednání v kupní smlouvě má ​​přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

1.4 Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách

2.1 Informace o zboží, včetně uvedení ceny jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, pokud toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje ujednání kupní smlouvy za individuálně dohodnutých podmínek.

2.2 Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

2.3 V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí jen v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

2.4 Případné slevy z kupní ceny zboží není možné navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3.1 Objednávka je potvrzením procesu objednávání v e-shopu o výběru zboží a služeb Kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Podmínkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech, registračním formulářem požadovaných údajů a náležitostí, a zvolení si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.

3.2 Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služby, a tedy objednávka se stává pro Kupujícího závaznou.

3.3 Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generován e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením ve smyslu následujícího bodu.

3.4 Potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího vzniká kupní smlouva (dále i jako „Kupní smlouva“), kterou lze měnit, rušit nebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi Kupujícím a Prodávajícím, pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak.

3.5 Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.

IV. Zákaznický účet

4.1 Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

4.2 Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoli jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

4.3 Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

4.4 Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

4.5 Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

4.6 Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

V. Platební podmínky a dodání zboží

5.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující zaplatit následujícími způsoby:

Prodávající vyžaduje jeden z následujících způsobů platby:

a) PLATBA VPŘED PLATEBNÍ KARTOU / PROSTŘEDNICTVÍM INTERNET BANKINGU / PŘEVODEM NA ÚČET: Při tomto způsobu platby je Kupujícímu zasláno zboží po uhrazení a připsání celé kupní ceny zboží uvedeného v objednávce na účet Prodávajícího vedený v Slovenské spořitelně, as. , IBAN: SK33 0900 0000 0052 1108 3558, Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky.

b) ONLINE PLATBA – platba prostřednictvím platebního systému ShoptetPay, který podporuje online platby kartou. Při tomto způsobu platby Kupující hradí celou částku za objednávku.

c) DOBIERKA - platba při převzetí objednávky

5.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvní výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklad spojený s dodáním zboží.

5.3 V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

5.4 V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího zaplatit kupní cenu splněný okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

5.5 Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

5.6 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu pokladní doklad. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5.7 Zboží je kupujícímu dodáno:

-na adresu určenou kupujícím v objednávce

-prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil.

5.8 Volba způsobu dodání se provádí v průběhu objednávání zboží.

5.9 Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy dohodnut na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.10 Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností Prodávajícího expedováno v co nejkratším termínu nejpozději však do 30 dnů, po potvrzení přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím, pokud si Kupující vybral možnost platby na dobírku. Pokud si Kupující zvolí možnost platby předem, objednané zboží bude expedováno v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů po připsání celé kupní ceny na účet Prodávajícího. Zboží bude dodáno na místo uvedené Kupujícím v objednávce.

5.11 O statusu elektronické objednávky je Kupující upozorněn e-mailem. Kupující je předem informován o termínu dodání objednávky prostřednictvím e-mailu. Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího jeho převzetím a úplným zaplacením kupní ceny. Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno, není poškozen a podepsat dokument o převzetí zásilky. V případě jeho poškození je nutno na místě dodání zboží sepsat s přepravcem - kurýrní službou / poštovním doručitelem protokol o zjištěných vadách způsobených během přepravy. Pokud Kupující zboží převezme i přes evidentní poškození obalu, Prodávající neuzná případné pozdější reklamace z tohoto důvodu.

VI. Storno objednávky

6.1 Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením ze strany Prodávajícího. Objednávku lze stornovat telefonicky nebo formou e-mailové zprávy na kontaktní údaje uvedené v záhlaví VOP. Potvrzení o zrušení objednávky oznámí Prodávající Kupujícímu telefonicky nebo formou e-mailové zprávy.

6.2 Kupující má právo jednostranně stornovat objednávku, a to pouze v případě, že mu ještě nebyla oznámena a/nebo doručena akceptace objednávky, a tedy kupní smlouva nenabyla platnosti. Objednávku lze stornovat telefonicky nebo písemnou formou (faxem, e-mailem nebo poštou). Potvrzení stornování objednávky oznámí prodávající kupujícímu telefonicky nebo písemnou formou (faxem, e-mailem nebo poštou)

6.3 Kupující má právo podat prodávajícímu návrh na změnu nebo storno objednávky iv případě, že kupní smlouva vstoupila v platnost akceptací ze strany prodávajícího a to pouze v případě, že předmět kupní smlouvy nebyl ještě prodávajícím fakturován nebo expedován. Změnu objednávky lze podat telefonicky nebo písemnou formou (faxem, e-mailem nebo poštou). Akceptaci nebo zamítnutí návrhu na změnu nebo storno objednávky v případě, že kupní smlouva vstoupila v platnost, oznámí prodávající kupujícímu písemnou formou (faxem, e-mailem nebo poštou) nebo telefonicky.

6.4 Prodávající mě právo stornovat objednávku z důvodu vyprodání zásob zboží, nedostupnosti zboží, z důvodu, že není schopen dodat zboží Kupujícímu ve lhůtě stanovené VOP nebo v kupní ceně uvedené v eshopu, pokud se s Kupujícím nedohodne na náhradním plnění. Zrušení objednávky Prodávající oznámí Kupujícímu telefonicky nebo formou e-mailové zprávy.

VII. Odstoupení od kupní smlouvy

7.1. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů, zboží zakoupené v eshopu lze vrátit bez udání důvodu nejpozději do 30 dnů od jeho převzetí. Odstoupením se Kupní smlouva od začátku ruší.

7.2 Oznámení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu doručeno e-mailem na adresu info@glamourcollection.cz, do skončení doby pro odstoupení, a zároveň musí být Prodávajícímu řádně vráceno kompletní zboží v původním stavu a se všemi doklady a dokumentací, které byly Kupujícímu. Zboží musí být dodáno v původním stavu, nepoškozené a ke zboží je Kupující povinen přibalit i fakturu nebo pokladní doklad. Kupující nese náklady na vrácení zboží Prodávajícímu. Zboží zaslané Prodávajícímu na dobírku, nebude Prodávajícím převzato.

7.3 Kupující je povinen nejpozději do 30 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy zaslat zboží zpět na adresu: NR GROUP s.r.o., Štěpničky 276, Borský Svatý Jur 908 79, pokud prodávající nenavrhne, jiný způsob vrácení zboží. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty. Prodávající doporučuje zasílané zboží pojistit.

7.4 Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy vrátí Kupujícímu všechny platby, které od něj přijal, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné.

7.5 V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek Prodávající nebude akceptovat odstoupení od Kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.

Formulár pre vrátenie nájdete TU

Podmínky vrácení zboží:

1. Zboží, které chcete vrátit nesmí jevit známky používání, nesmí být použito, musí být v původním obalu se všemi štítky. Nelze vrátit zboží, které je starší více než 12 měsíců od zakoupení. Náklady spojené s vrácením si hradí odesílatel. V případě, že zboží nebude splňovat výše uvedené náležitosti, bude vráceno zpět na Vaši adresu na Vaše náklady. Náklady spojené s vrácením vráceného zboží budou účtovány na Vaše náklady.

2. Pro vrácení zboží uvádějte vždy i důvod vrácení a číslo faktury, kde toto zboží bylo vyfakturováno - důležité.

3. Nelze vrátit zboží, kde kupující zaplatil na fakturu se splatností a faktura byla uhrazena po termínu.

4. Zpět nelze vrátit kosmetické přípravky, zboží s označením ra, a et - zboží z externího skladu.

VIII. Doručování

8.1 Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

8.2 Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

IX. Reklamační podmínky

9.1 Pokud zboží vykazuje zjevné vady, tzn. zejména je-li zboží Kupujícímu doručeno v poškozeném obalu, je Kupující oprávněn zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím nebo na vrácení kupní ceny dle zvolení Kupujícího.

9.2 V případě, že se po převzetí zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může Kupující uplatnit reklamaci. Na zboží je Kupujícímu, poskytnuta záruční doba 24 měsíců, pokud zákonem č.j. 40/1964 Občanský zákoník (dále také jako „Zákon“), není stanovena jiná doba. Záruční doba pro Kupujícího, který není spotřebitelem je 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. V případě, že je zboží doručeno poštovním doručitelem nebo kurýrem, rozhodující datum na začátek běhu záruční doby je datum přijetí zboží od poštovního doručovatele nebo kurýra.

9.3 Kupující je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy ve všech Zákonem stanovených případech. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy. V případě odstoupení, se Kupní smlouva od počátku ruší a Smluvní strany jsou povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.

9.4 Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, nevzniknou-li tím Prodávajícímu nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.

9.5 Prodávající může vždy místo odstranění vady vyměnit závadnou věc za bezvadnou, pokud to Kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

9.6 Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat, má Kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od Kupní smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší Kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, avšak Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

9.7 Po zvolení způsobu vyřízení reklamace Spotřebitelem, dle bodů 7.4, 7.5, 7.6 tohoto Článku, Prodávající určí způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má Kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.

9.8 Pokud Kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření Kupní smlouvy, může Prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska určené osoby (dále také jako „odborné posouzení zboží“). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže Prodávající od Kupujícího požadovat úhradu nákladů na odborné posouzení zboží ani jiné náklady související s odborným posouzením zboží.

9.9 Pokud Kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření Kupní smlouvy a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může Kupující zaslat zboží k odbornému posouzení. Je-li zboží zasláno na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese Prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud Kupující odborným posouzením prokáže odpovědnost Prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen Kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

9.10 V případě, že Kupující nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo když se Kupující obrátil na Prodávajícího se žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č.j. 5, 820 07 Bratislava, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce www.mhsr.sk. Kupující je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí.

U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) k reklamovanému zboží. V případě, že k nám reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena. V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepen páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznamená, že jste převzali zásilku se známkou poškození. K uznání reklamace je třeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobené přepravou - nelze tuto reklamaci uznat!

Před odesláním reklamace nás nejlépe předem kontaktujte mailem nebo telefonicky s přesným popisem závady. Pokud je to možné, zároveň nám mailem zašlete fotografie chyby. Vyplňte prosím také Reklamační formulář, který pošlete spolu se zbožím.

Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.

Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Reklamační formulár najdete ZDE

X. Závěrečná ustanovení

10.1 Všechna ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodly, že vztah se řídí právem České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

10.2 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení zákona č. 10.2. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

10.3 Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafiky, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

10.4 Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užívat programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl.

10.5 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

10.6 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Tým Glamourcollection.cz

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 19.5.2025