Reklamační pořádek
Zboží lze reklamovat hlavně z důvodu výrobních chyb. Reklamace včetně odstranění vady se obvykle vyřizují do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás nejlépe předem kontaktujte mailem nebo telefonicky s přesným popisem závady. Pokud je to možné, zároveň nám mailem zašlete fotografie chyby. Vyplňte prosím také Reklamační formulář, který zašlete spolu se zbožím.
Reklamované zboží zasílejte na uvedenou adresu: NR GROUP s.r.o.Štěpničky 276, Borský Svätý Jur, 908 79. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace hradíme my. U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol – vyplněný formulář) s informací k reklamaci.
V případě, že k reklamaci dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu. Vždy je nutno tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy. Na tato poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je tedy nutné reklamovat u přepravce. Důrazně proto doporučujeme provedení kontroly IHNED po doručení. V případě zjištění poruchy nás neprodleně kontaktujte (nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení). Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!
Poškozený obal (krabice, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na mail info@glamourcollection.sk. Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.
Nárok na reklamaci zaniká:
Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
Neodborným zacházením.
Zboží bylo poškozeno živly.
Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, zda zboží bylo používáno i při zjištění vady dále používané – nárok na reklamaci zaniká.
UPOZORNĚNÍ: Zboží na reklamaci nelze posílat na dobírku!